Zwroty, wymiany i reklamacje

Zwroty, wymiany i reklamacje

Hej! Wiemy, że dopasowanie koszulki do bebzona to gruby temat i niełatwa sprawa, dlatego zapewniamy darmowe zwroty do 14 dni od otrzymania przesyłki.

Wszystko ogarniesz za pomocą intuicyjnego systemu Szybkich Zwrotów InPost https://szybkiezwroty.pl/CROSSFAT

Co i jak? Już mówimy! 

1

Pobierz dokument zwrotu

2

Wyślij formularz

3

Skorzystaj z Szybkich Zwrotów InPost

Nadaj przesyłkę w paczkomacie

Zwroty:

  1. Jak wspomnieliśmy, masz 14 dni na darmowy zwrot – nie musisz nawet podawać powodu! 
  2. … ale, jednak będziemy wdzięczni, jeśli dasz nam info, co poszło nie tak, to następnym razem staniemy na bebzonie, żebyś był zadowolony
  3. Jeśli chcesz dokonać ZWROTU, pobierz i wypełnij ten formularz – możesz go wydrukować i dołączyć do paczki ze zwrotem lub wysłać na naszego maila reklamacje@crossfat.pl
  4. Zapakuj przesyłkę w bezpieczny sposób.
  5. Wejdź na stronę https://szybkiezwroty.pl/CROSSFAT i wypełnij wymagane pola. 
  6. Pole “Numer zwracanej paczki” nie jest wymagane, ale jeśli chcesz ułatwić nam życie, wpisz w nie numer przesyłki, którą zamówienie ze sklepu przyszło do Ciebie.
  7. Wydrukuj etykietę i naklej ją na paczkę… albo i nie – nie musisz tego robić, jeśli korzystasz z aplikacji mobilnej InPost.
  8. Nadaj zwrot w paczkomacie, skanując etykietę lub kod z aplikacji – sam zwrot jest całkowicie darmowy.
  9. Zwroty rozpatrujemy w ciągu 14 dni od otrzymania formularza – ale zazwyczaj zajmuje nam to do 3 dni roboczych!
  10. Poczekaj na kasę.  

Nie chcesz lub nie możesz skorzystać, z systemu Szybkich Zwrotów InPost?

  1. W przypadku tradycyjnego zwrotu pocztą lub kurierem, niestety będziesz musiał samemu pokryć koszty przesyłki. 
  2. Pobierz i wypełnij ten formularz – wydrukuj go i dołącz do paczki ze zwrotem lub wyślij na adres mailowy reklamacje@crossfat.pl
  3. Zapakuj i wyślij przesyłkę na nasz adres: ul. Leszczyńska 38a, 60-115 Poznań.
  4. Poczekaj na zwrot pieniędzy. 

Wymiana:

  1. Jeśli zamówiony rozmiar Ci nie pasuje, albo z innych powodów, chcesz wymienić bebzokryjkę na inną, to skontaktuj się z nami mailowo: reklamacje@crossfat.pl lub telefonicznie 537 178 880, albo po prostu napisz do nas na fejsie @crossfatglobal.  
  2. Zobaczymy, czy mamy koszulkę w rozmiarze, jaki Ci odpowiada! 
  3. Jak już zaklepiemy Twoją nową bebzokryjkę wyślij nam zwrot… tak jak w części ZWROTY :P 

Reklamacje: 

  1. Tęga jakość i zadowolenie każdego BIG BOYA to dla nas wartości prima sort, ale niestety zawsze może się zdarzyć jakaś wtopa :/ 
  2. Jeśli towar, jaki otrzymałeś, jest wadliwy, możesz go śmiało reklamować
  3. Pobierz formularz reklamacji, wypełnij go i dołącz do paczki lub wyślij mailowo na adres reklamacje@crossfat.pl.
  4. Paczkę nadasz tak, jak to opisaliśmy w sekcji ZWROTY, ale reklamację możesz zgłosić w ciągu 2 lat od zauważenia wady

Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej o zwrotach, wymianie i reklamacjach albo po prostu lubisz prawniczy żargon, zajrzyj do Regulaminu sklepu! 

 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl